Koronaviruksen aiheuttamat toimet autokoulussa – lue tästä!

Olemme tehneet erityisjärjestelyjä palveluidemme ylläpitämiseksi koronaviruksen takia.

-Teoriatunnit suoritetaan vain nettiteorioina omassa kurssikalenterissa (RTK ja EAS). Pääset kirjautumaan sisään omilla tunnuksillasi ja salasanalla, jotka saa autokoulun toimistosta uudelleen pyydettäessä.

Tunnit tehdään valvomon aukioloaikojen mukaan maanantaista torstaihin klo 8-22 välillä ja perjantaista lauantaihin klo 8-16 välillä. Voit siis itse valita näiden aikojen sisällä, milloin haluat tunnit tehdä.

-B-luokan aloitusinfot sekä mopo- ja moottoripyöräaiheiset kurssin aloitustunnit pidetään luokassa. Näissä ryhmäkokoa seurataan ja tunnit pidetään alle 10 oppilaan tilaisuuksina. Mikäli et halua/voi osallistua aloitustunnille, voimme antaa kurssiin kuuluvat infot myös toimistossa erikseen.

-Ajotunnit autossa ja simulaattorissa järjestetään normaalisti. Desinfioimme hallintalaitteet ja näytöt jokaisen oppilaan jälkeen. Puhdistamme tehostetusti myös yleisiä tilojamme.

-Olemme lisänneet käsien desifiointiaineita eteiseen, toimistoon ja vessaan. Käytäthän niitä ennen ja jälkeen asioinnin. Pesethän lisäksi kätesi huolellisesti.

-Ethän saavu tunneille flunssaisena tai sairaana.

-Toimiston aukioloaikoja supistetaan niin, että toimisto ei ole auki perjantaisin. Ajot ajetaan normaalisti.

Samankaltaiset artikkelit