Kehitämme sinusta turvallisen ja sosiaalisen kuljettajan.

.

Asiakaslupaus

Olemme oikeita ihmisiä oikeiden palveluiden äärellä auttamassa juuri sinua.

Malmin Autokoulu Oy – yhteistyötä & tuloksia!

Malmin Autokoulu Oy on joustava ja edistyksellinen liikenneopetusalan yhtiö. Tarjoamme vastuullista ajo-opetusta mopon-, moottoripyörän- ja henkilöauton luokissa. Lisäksi erikoisalaamme ovat invalidi- ja automaattiopetus sekä ajokyvynarvioinnit.

Opetuksessa emme unohda rentoa ja opettavaista ilmapiiriä. Kehitämme sinusta turvallisen ja sosiaalisen kuljettajan, jolla on taito selviytyä liikenteessä ajokokeen jälkeen.  Lunastamme lupauksemme hyvällä palvelulla, luotettavilla ja ammattitaitoisilla opettajilla sekä kilpailukykyisillä tuotteilla. Panostamme henkilökohtaiseen palveluun ja tavoitettavuuteen.

Tuemme puhtaampaa ympäristöä, siksi opetus tapahtuu ekologisimmilla kaasuautoilla. Yrityksemme on tunnettu hyvästä hinta-laatusuhteesta.

Emme tee asioita valtavirran mukana, vaan sovitamme parhaimmat opit asiakkaillemme menneisyydestä ja nykypäivästä. Tiedostamme liikenneopetuksen nykytilanteen ja tulevaisuuden sekä sen haasteet. Voimme tarjota Sinulle palvelun, jossa asiasi hoidetaan alusta loppuun ammattimaisesti.

Ajokortin suorittaneita oppilaita autokoulussamme on jopa neljässä sukupolvessa, joten olemme pystyneet luomaan luotettavuuden yhtiömme ja asiakkaidemme välille. Malmin Autokoulu Oy on perheyritys, joka aloitti toimintansa vuonna 1961 Pohjois-Helsingin alueella ja siellä toimimme edelleen.

Miksi kannattaa valita malmin autokoulun palvelut?
Pähkinänkuoressa
  • Kaikki asiasi saat hoidettua saman katon alla yrityksessämme – vältämme asiakkaan juoksutusta.
  • Olemme liikennealan arvostettu toimia, joka kehittää ja kehittyy ihmisten tarpeiden mukaan.
  • Turvallinen ja miellyttävä ilmapiiri auttaa oppimaan – unohtamatta osaavaa opetusta
  • Tiesitkö? Suoritettuasi autokoulun, saat myös lukiokurssin!