Mopokortti Helsinki

AM-120 eli mopokortti

Meillä opit mopon turvallisen ajamisen lisäksi mopon oikeaoppista käsittelyä ja ajoharjoittelua, jonka avulla läpäiset tulevan käsittelykokeen paremmalla todennäköisyydellä.

Autamme sinua alusta loppuun asti mopokortin suorittamisessa hyvällä tsempillä ja osaamisella.

Mopokortti kannattaa suorittaa meillä. Lue alta miksi!

Autamme sinua alusta loppuun asti saavuttamaan hyvän ajotaidon mopokortin suorittamisen lisäksi ja valitsemaan oikean kurssipaketin juuri sinun tarpeisiisi.

• Vuosien saatossa muovautunut mopokortin opetusmalli, joka tuottaa loistavat oppimistulokset
  • Ajoharjoittelutlaadukkailla ja turvallisilla moposkoottereilla
  • Koelähtöpaikat lähellä autokoulua
  • Harjoitteluohjelmat teoriakoetta varten
  • Ajovarusteiden lainaus ajotunneilla ja kokeissa
  • Palvelevan asiakaspalvelun toimistossa ja opetuksessa

Yleistä tietoa mopokortin suorittamisesta

AM120-mopokortin suorittamiseen vaaditaan 15 vuoden ikä. Kurssin saa aloittaa 14 vuotiaana, mutta ajamaan pääsee vasta, kun on täyttänyt 15 vuotta. Teoriakokeen saa suorittaa 1kk ennen vähimmäisikää.

Kurssiin kuuluu 2 tuntia teoriaopetusta sekä 1-3h tuntia ajo-opetusta. Tämän lisäksi kurssilla tehdään ensimmäistä ajokorttia suorittavan teoriakoulutus tieliikenteen perusteista (EAS), joka on laajuudeltaan 4 teoriatuntia. Kuljettajatutkintoon kuuluu teoriakoe ja käsittelykoe.

Mopokortti AM120 antaa oikeuden kuljettaa mopoa. Mopoauton kuljettamiseen vaaditaan AM121-kortti.

A-120 kortti / mopokortti hinnasto

AM-120 -KURSSI PRONSSI

219€

Suosittelemme valitsemaan tämän paketin, mikäli sinulla on aiempaa kokemusta mopoilusta (esimerkiksi harrastustaustaa).

• 4 teoriatuntia liikenteen perusteista (EAS)
  • 1 ajotunti
  • Netreeni -teoriakokeen harjoitusohjelma

Viranomaiskulut 96€ maksetaan erikseen Ajovarmalle. Kortin kokonaishinta 219€ + 96€ = 315€

AM-120 -KURSSI HOPEA

299€

Tämä paketti on hyvä mopokoulutuksen peruspaketti, jossa pääpaino ajo-opetuksessa on käsittelyharjoituksissa. Mikäli käsittely sujuu hyvin, opetusta annetaan myös liikenteessä.

• EAS-tunnit (ensimmäisen ajokortin suorittajan teoriatunnit 4 x 45min)
  • 2 ajotuntia
  • Mopon käyttö ajokokeessa (kerran)
  • Oppikirja ja oppimisympäristö (laaja)

Viranomaiskulut 96€ maksetaan erikseen Ajovarmalle. Kortin kokonaishinta 299€ + 96€ = 395€

AM-120 -KURSSI KULTA

369€

Kultapaketti on erinomainen mopo-opetuspaketti niille, jotka haluavat osata vähän enemmän ja saada varmuutta mopolla liikkumiseen myös liikenteessä.

• 4 teoriatuntia liikenteen perusteista (EAS)
  • 3 ajotuntia
  • Mopon käyttö ajokokeessa (kerran)
  • Oppikirja ja oppimisympäristö (laaja)